Medlemskap Malmö Tennisklubb

Välkommen till Malmö TK – klubben för hela Malmö där vi bygger på Gemenskap och Utveckling!

Vi välkomnar alla att ansöka om medlemskap i Malmö TK, oavsett ålder eller erfarenhet. Medlemskapet gäller för ett kalenderår från 1 januari till 31 december, oberoende av när under året det tecknas.

Medlemsavgifter för år 2024:

• Minior (-7 år) 150 kr

• Junior (7-18 år) 250 kr

• Senior 375 kr

• Familj 575 kr

(Familjemedlemskap inkluderar 2 vuxna och juniorer upp till 18 år som bor på samma adress)

Om du deltar i vår träningsverksamhet eller andra klubbevenemang är det obligatoriskt att lösa medlemskap i Malmö TK, vilket faktureras i samband med kursavgiften. Enligt Riksidrottsförbundet (RF) är klubben skyldig att föra medlemsregister, och alla medlemmar registreras i föreningens medlemsregister på idrottonline.se. Vi behandlar alla personuppgifter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR), och du kan hitta mer information på vår hemsida under avsnittet "Om klubben".

Som medlem i Malmö TK får du följande förmåner:

• Delta i klubbens träningar, aktiviteter, och tävlingar.

• Köpa MTK:s klubbkläder till förmånliga priser.

• Ta del av Svenska Tennisförbundets partnererbjudanden.

• Vara med och påverka vår verksamhet och vara en del av en härlig idrottsgemenskap. Vi hoppas snart nå 1000 medlemmar!

Medlemsapp:

För att ta del av vissa förmåner krävs uppvisande av medlemskap, vilket görs genom att ladda ner ett medlemskort till din mobiltelefon via appen "Sportadmin". Detta kan göras när medlemskapet betalats och registrerats.

Licens & försäkring:

Medlemmar som vill delta i seriespel för Malmö TK eller i tävlingar sanktionerade av Svenska Tennisförbundet måste lösa en licens hos Svenska Tennisförbundet. För tävlingsspelare från 13 år ingår en försäkring. Licensen är gratis för motionsspelare och spelare upp till och med det år de fyller 12 år. Försäkringen gäller även för barn upp till 12 år som är medlemmar i en tennisklubb ansluten till Svenska Tennisförbundet. Mer information finns på vår hemsida.

Övrigt:

Som medlemsförening är vi beroende av att medlemmarna betalar sina avgifter för att driva klubben. Genom att bli medlem i MTK stöder du vår verksamhet, har möjlighet att vara med och påverka, och kan ta del av olika aktiviteter och erbjudanden. Malmö TK är en del av Svenska Tennisförbundet Region Syd och är en av landets cirka 400 tennisklubbar med över 115 000 medlemmar. Välkommen att bli en del av vår gemenskap på Malmö TK!

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Personuppgifter